"Onlar verimli askerlerdir."

Çeviri:They are efficient soldiers.

4 yıl önce

6 Yorum


umuttopal

dünyanın en iğrenç sorusu duolingo yönetimini ve soruları hazırlayan görevlileri kınıyorum

3 yıl önce

OguzhanTopcu

Productive soldiers?

4 yıl önce

serdaro81

Yes must accept this

3 yıl önce

mervanyalcindag

Efficient'ın buradki anlamı bana tam türkçe karşılığı gibi gelmiyor. Sözlüğe baktığımıda, "Ehil, işi iyi bilen" kişeler için de kullanılan bir kelime. Bu yüzden bu cümlenin türkçesi "Onlar işlerinde ehil askerlerdir" olmalıdır.

4 yıl önce

beyhanaksoy

efficient etkin anlamına da gelir ve sonuca ulaşma kapasitesini vurgular. effective daha doğru saanki.

3 yıl önce

OsmanFurka10

Absolutly! I agree to beyhan

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.