1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I hear him perfectly."

"I hear him perfectly."

Çeviri:Ben onu mükemmel duyarım.

July 13, 2014

17 Yorum


Emrah.Yavuz

onu net duyarım olarak da çevrilir bu


shoutlove

net-clearly...o yüzden cümlelerin anlamlarına dikkat ederek cevaplayın


sponge.bob1

Bu ne ya ben onu mukemmel sekilde duyarim yazdim ama ben onu mukemmel BIR sekilde duyarim olacakmis megersem cumlede a yazmiyor ki


Viforvendetta

perfectly = mükemmel bir şekilde

mükkemel şekilde de olabilir report.


MuhammetEmrah

Ya "Onu mükemmel şekilde duyuyorum"da ne aksik var ki kabul edilmedi? E, İngilizce doğrudan Türkçe'ye çevrilmiyor ki. Bir soruda fazladan koyduğumuz takı, bir sonraki soruda eksik diye cevabımız hep eksik kabul ediliyor.


Kkkemmm

Onu mükemmel bir şekilde duyuyorum olacak bencede saçma bir kelime ile bütün puan gidiyor


suleymanakcay

Katilıyorum. Zaten 'onu mükemmel duyarım' diye bir cümle niçin kurulur anlamıyorum


heyet33

Onu çok iyi duyarım


iremsudmr

Onu mukemmel duyarim


makulportakal

"Onu kusursuz şekilde duyarım" kabul edilebilir bir cevap olmalıydı.


OkanPolat

Ben onu mukemmel sekilde duyarim kabul edilmedi


Nemesis6316

Onu harika bir şekilde duyarım. dedim kabul etmedi?


halilky

mükemmel zarf değil sıfat mükemmelen'i kabul etmelisiniz


HseyinKEMA1

Ben onu (kusursuzca) mükemmel bir şekilde duyarım.


EdisonSton

Mükemmel duyarım, çok saçma olmuş


Beyza3158

Sıfatlar her zaman en sonda mı olur???


ahmet30421

"Onu mukemmel duyarim" yazdim ,ben demedigim icin yanlis kabul ettiler..duyarim daki ...m ozneyi isaret etmez mi ki bir de ben diye baslansin.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.