1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is my child."

"He is my child."

Çeviri:O benim çocuğum.

July 13, 2014

35 Yorum


rufeyda2

Childeren=çocuklar ise Child=çocuk


Muti_42

o benim o benim evladım ciğerim o benim ölürüüüm ona guzuuum canımdan bi parça yazdığım halde yinede yanlış dedi ben bi anlam veremedim bence gayet başarılı bi çevirmenim


HURYEBAKIR3

Cok sacma bir cevap


bozkurtemrah

(O çocuk benim. ) Dedim yanlış oldu. peki neden? türkcede o benim=benim o değil mi?


buse348557

Ilngilizlerde oyle olmuuo o zaman child kullanmazlardi


Onur870367

He=o my=benim child=çocuk ve çocuğa um eki gelir


bengi665

He o demek is my benim demek child çocuk demek o benim çocuğum demek


yagmurceylan

o çocuk benim neden olmuyor


Mustafawhite

the child is mine. o çocuk benim . bu şekilde olur.


Sude619

O benim çocuğum olacak


aqil.quliyev

ya arkadaşlar burada is-in üzerine getirdim değildir çevirdi sözü bende yazdım ki, o çocuk benim değildir niye yanlış çıkıyor?


Englisherberkay

o benim çocugum dedim g yi yanlış kabullendi


deniboy361

ben dogru yaptim ama oyun yanlis saydi cunku benim ingilizce :(


fatmagl680289

Aynen çocuğum olmalı


yusuftahabudak

o benım canım olurum onun ıcın domkunmaaaaaaa dedım kabul etmedı neden ya aslında uyumlu


alara861277

demekkı cocugu erkek


Efekaan879168

o benım cocugum dedim kabul etti :)


FIRATSABIR

o adam benim çocuğum cevabu neden yanlış


GRSEL811297

Bir karar verin kimin bu çocuk :)


HURYEBAKIR3

Yooo gayet basit bir soru


beyzasahinqk

O benim cocugumdur olmasi gerekmiyor mu -is den dolayi


Sametzkan10

Aa o cocuk benim olmadi ya


buket28750

Sorular kolay aman güzelllllllllllll


Quest046

he she it özneleri cinsiyet manasında olsa bile o anlamına gelir. o yüzden buraya o benim çocuğum denilmeli. eğer my son deseydi o benim oğlum diyebilirdik


Amigdalaaaaa

klavyenin tahmini ayarlarını kapatmak lazım bazen c ç olabiliyor


GlenKlndem

O benim çocuğumla evladım arasındaki fark ne ya yanlış sayıldı çok saçmaaa


eminsamgar

o benim yavrum yazdım kabul etmedi


Batuhannn12

Nedem mine kullanılmadı ?


cansel899247

He erkek belirtir o erkek benim çocuğum


Glna17

Zulmü alkışlayamam Zalimi asla sevemem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.