"Benim karım bütün cevapları bilir."

Çeviri:My wife knows all the answers.

July 13, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

hayrettin.3

the all answers kabul edilmedi

August 18, 2014

nooodoubt

neden "my wife knows whole answers" olamaz?


TheProStudent

Çünkü çoğul isimlerle kullanılan whole'da daha çok tek bir bütün ele alınır, o nedenle böyle cümlelerde all'u daha sık görürüz. Daha fazla ayrıntı için: http://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/all-or-whole


Ebru349787

My wife knows the all answers neden olmadı


hsumer

MY WIFE KNOWS THE WHOLE ANSWERS yazmıştım. Kabul edilmedi. Doğrusu ben de merak ediyorum sebebini.


aliferdi

Şıklardan biri 'our wife ' o tobe töbe

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.