Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim karım bütün cevapları bilir."

Çeviri:My wife knows all the answers.

4 yıl önce

6 Yorum


nooodoubt

neden "my wife knows whole answers" olamaz?

4 yıl önce

TheProStudent

Çünkü çoğul isimlerle kullanılan whole'da daha çok tek bir bütün ele alınır, o nedenle böyle cümlelerde all'u daha sık görürüz. Daha fazla ayrıntı için: http://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/all-or-whole

3 yıl önce

hayrettin.3

the all answers kabul edilmedi

4 yıl önce

hsumer

MY WIFE KNOWS THE WHOLE ANSWERS yazmıştım. Kabul edilmedi. Doğrusu ben de merak ediyorum sebebini.

4 yıl önce

aliferdi

Şıklardan biri 'our wife ' o tobe töbe

3 yıl önce

Ebru349787

My wife knows the all answers neden olmadı

2 ay önce