Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I do not like basketball at all."

Çeviri:Ben basketbolu hiç sevmem.

4 yıl önce

6 Yorum


AliEmreK.

"at all" hiç anlamı mı katıyor?

3 yıl önce

roselifeclere

"ben hiç basketbol sevmem" sadece vurgu yönü değişir kabul edilebilir bence. Türkçe'de kelime yer değiştirebilme olasılığı var

4 ay önce

EypAtepe

Can you guys add ''Ben basketbolu hic de sevmem.'' option please? Thanks!

3 ay önce

-Raaki
-Raaki

At all = hiç anlamı katacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.

2 ay önce

KerasusKon

haksoy92 raporlaman gerek Yazdığın cümleyi

1 ay önce

BadWolfDW

Sanki at all gereksiz gibi geldi

2 hafta önce