1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The market demands more."

"The market demands more."

Çeviri:Piyasa daha fazlasını talep eder.

July 13, 2014

10 Yorum


berkay3636

'Piyasa fazlasını talep eder.' olmaz mı?

February 10, 2015

Perdedar1

Ben de aynısını yazdım

October 14, 2015

1138716946

Pazar daha fazla talep eder niye yanlış pazar ve piyasa ayni anlamda da kullanilabilir

July 13, 2014

sarikent

"market" kelimesinin üzerine tıklandığında anlam olarak "sektör" karşılığını vermesine rağmen tercümede sektör'ü kabul etmedi!

October 13, 2014

NiraGvn

aynen ne alaka *

October 17, 2014

NiraGvn

More daha yada fazlasını anlamına geliyorken daha fazlası nereden çıktı?

October 17, 2014

Pilot_candidates

"eder" yerine "ediyor" demekte kabul gören bir cevap olamaz mı ?

September 18, 2016

maduruk

Ayrıca bu cümlede " tekrar açılacak"ın karşılığı hangi sözcükler?

January 18, 2015

maduruk

Yanlış bi şey oldu galiba .önceki sorunun cevabı kaymış sanırım

January 18, 2015

kranur18

talep ediyor dedim Türkçe'de bu geniş zamanda da kullanılıyor. Çeviride esas anlamı karşılaması değil midir?

July 25, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.