1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "Your duck is my dinner."

"Your duck is my dinner."

الترجمة:بطتك عشائي.

July 13, 2014

41 تعليقًا


hala711_

مش عايز ملوخيه كمان ؟؟ هههههههه


RayyanSheh1

ملوخية بط اكيد مصري ههههههههههههههههههههههههههههه


v_5i2

بطتنا ضربت بطن بطتكم لو ان بطتكم ماضربت بطن بطتنا كان بطتنا ماضربت بطن بطتكم هههههههههههه وسلامتكم


Lara_35

ههههههههههههه ههههههههههههه


ZaHrAa...ZozO

هههههههههههههه


ALMA-6

كأنة تهديد


JMQh8

هههعه والله بجوز شكلي كثير رح أستعمل هيك تهديدات


ZaHrAa...ZozO

اصلا عادي تعودنا نلقى الارميز بكل مكان


z2a08

اتفق لسوء الحظ


Suderaa

يب عم نتعلم منشان نفهم على نامجون


JMQh8

هههههههه متت


ZaHrAa...ZozO

مراااا هههههه


SuzyAlbeir

ههههههههههه ههههههههههه


ALMA-6

بطتك هي عشائي ؟ وت ؟


sMgX477199

اللهم صلي وسلم على نبينا محمد


X89T4

عليه افضل الصلاة والسلام


Slooo_

بيتعشى بطه وينام


Abdalmohse851167

بطتك عشائي . اي شخص يخفي بطته يخفي بطته لكي لا اجعلها عشائي


E_Muhaned

بطتك عشائي I love the duck


Ameer254256

How eats your dock


abirdouadi1

يا ماما شرير هههههعههه


a7m0a0d

عنيف اوي المثال ده هه


Y5Zb10

هههههه الله عليك يا شيخ


Muzoon334749

بطتك عشائي


ibrahimgumaa

بطتنا بطتت بطتكم هتبقي ترجمتها ايه يا جماعه


Mr.Fawaz

بطتك هي عشائي


DodoDagga

بتطك عشائي


yahia211489

انا جائع ايهئ ايهئ


FatmaAl-na

لسا محتاره ليه is يعني متى نحط is بالجمله او are وكيف نفرق


IsraaAl-kh

Is للأسماء المفرده او الضمائر مثلا ممكن نقول She is او Fatma is ... او نقول Ahmed is او he is

أما are فهي لصيغة الجمع they او you
Am معاها I He , she , it معها is

They , You , مع are Am مع i


AliSalah284508

is تستخدم مع he ,she,it are تستخدم مع they , we ,


zoya017

ء is تأتي مع المفرد ،اما are تأتي مع الجمع .


ZaHrAa...ZozO

شريييييير ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩


jimin145312

انا ايضا ارمي

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.