"O bir garson ve bir oyuncu."

Çeviri:He is a waiter and an actor.

4 yıl önce

9 Yorum


RahmanAdam

Waitress dedim yanlis dedi????

4 yıl önce

sIRr.ti

She yerine he ile kullanmış olabilirsiniz.

4 yıl önce

ElifHaktan1

He yerine she kullandim neden kabul etmedi

2 yıl önce

ilhami598424

He için waiter… she için waitress kullanman gerekir..

5 ay önce

msakalli
msakalli

"she is a waitress and an actor" cevabını kabul etmiyor. Düzeltilmesi lazım.

4 ay önce

arfk221

Oyuncu için player yanlış bi ifade mi olur

4 yıl önce

Tubeklon.

tabiki yanlış olur çünkü mesleklerden bahsediyoruz.

4 yıl önce

GhostAlexMercer

She is a waitress and a player, player daha önce kabul edildi, bir normu olması lazım bunun..

2 yıl önce

Serhatos1992

She için waitress ve actress. He için ise waiter ve actor kullanılır.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.