"O bir garson ve bir oyuncu."

Çeviri:He is a waiter and an actor.

4 yıl önce

8 Yorum


RahmanAdam

Waitress dedim yanlis dedi????

4 yıl önce

sIRr.ti

She yerine he ile kullanmış olabilirsiniz.

4 yıl önce

ElifHaktan1

He yerine she kullandim neden kabul etmedi

1 yıl önce

ilhami598424

He için waiter… she için waitress kullanman gerekir..

4 ay önce

msakalli
msakalli

"she is a waitress and an actor" cevabını kabul etmiyor. Düzeltilmesi lazım.

3 ay önce

arfk221

Oyuncu için player yanlış bi ifade mi olur

4 yıl önce

Tubeklon.

tabiki yanlış olur çünkü mesleklerden bahsediyoruz.

4 yıl önce

GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

She is a waitress and a player, player daha önce kabul edildi, bir normu olması lazım bunun..

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.