"Onun atları su içer."

Çeviri:His horses drink water.

4 yıl önce

20 Yorum


CanUludil

Neden drinks degil ?

5 ay önce

ElTurco85

Atin sahibi bi hayvan olabilir mi? Its ile baslayan cumle ne alaka da kabul ediyor evet cumle yazıma gore uygun ama mantiken boyle bir sey sözkonusu mu?

4 yıl önce

pkruuz

iyi de zaten sorularda mantık arayacaksak ördekler gazete okur tarzı cümleleri irdelemek lazım.

4 yıl önce

geveze.lim

sende Its yerine his veya her yaz o zaman

1 yıl önce

gokhanoz

Its kimin olundugu bilinmeyen durumlarda soylenir kadinmi erkekmi belli degilse mesala kapiyi calan belli degilse come its denir

4 yıl önce

Bingosupri

hayir its cansizdir

1 yıl önce

ceylin195131

His horses drink water

1 yıl önce

erdem3747

Drink fiilinin s takisi almasi gerekmezmi

5 ay önce

mukaddes863297

Fiile s takısı gelmeli

4 ay önce

NahidHasanli

his ile her nerede kullanılıyor?

2 yıl önce

melekren0

onun derken kullanılır

2 yıl önce

melekren0

söylym söylym algılamıyor

2 yıl önce

ILYASAKYZ

Sonunu the water yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

sukruaslan51

onun derken Türkçede hem erkek hem de kadın olabilir. Neden ben Onun kelimesini He's diye tercüme edince yanlış: She's olması lazım deniyor, bilemedim?

1 yıl önce

ceylin195131

Hiz horses drink water

1 yıl önce

rabiya27R61
10 ay önce

wwwillam

Drink ile drinks arasındaki fark nedir?

2 ay önce

Sanane203437

Her horses drinks milk. didim, gabul itmediyah

2 ay önce

Aygn478269

Fiil neden s takısı almıyor?

1 ay önce

Aycan967693

His ve her aynıdır! Cevabım doğruydu!

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.