1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun atları su içer."

"Onun atları su içer."

Çeviri:His horses drink water.

July 14, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

CanUludil

Neden drinks degil ?

July 12, 2018

ElTurco85

Atin sahibi bi hayvan olabilir mi? Its ile baslayan cumle ne alaka da kabul ediyor evet cumle yazıma gore uygun ama mantiken boyle bir sey sözkonusu mu?


pkruuz

iyi de zaten sorularda mantık arayacaksak ördekler gazete okur tarzı cümleleri irdelemek lazım.


geveze.lim

sende Its yerine his veya her yaz o zaman


gokhanoz

Its kimin olundugu bilinmeyen durumlarda soylenir kadinmi erkekmi belli degilse mesala kapiyi calan belli degilse come its denir


ceylin195131

His horses drink water


buse657634

Yanlis yere yazdin bacim


erdem3747

Drink fiilinin s takisi almasi gerekmezmi


Duygu231085

Atlar dediği için almaz

I-You-They. S almaz He-She-İt. S alır


mukaddes863297

Fiile s takısı gelmeli


Aygn478269

Fiil neden s takısı almıyor?


sukruaslan51

onun derken Türkçede hem erkek hem de kadın olabilir. Neden ben Onun kelimesini He's diye tercüme edince yanlış: She's olması lazım deniyor, bilemedim?


sumeyye936169

Neden her degil de his diye kabul ediyor.


Mevhum1

cümle kafamı karıştırmadı. duolingo karıştırıp duruyor .. topluluk [communt.] ile ilerleyen çeviri uygulaması mı olur? büyük bie sistem var, biz de kullanmak zorundayız gibi bi .. şey bu .. yanlış öğrenelim yani .. peki ..


Mevhum1

karıştıran kafayï sadece du o glingo


Hatice274618

Neden drink s takisi almasi gerekmiyor muu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.