"Onun atları su içer."

Çeviri:His horses drink water.

4 yıl önce

41 Yorum


CanUludil

Neden drinks degil ?

3 ay önce

ElTurco85

Atin sahibi bi hayvan olabilir mi? Its ile baslayan cumle ne alaka da kabul ediyor evet cumle yazıma gore uygun ama mantiken boyle bir sey sözkonusu mu?

4 yıl önce

pkruuz

iyi de zaten sorularda mantık arayacaksak ördekler gazete okur tarzı cümleleri irdelemek lazım.

4 yıl önce

geveze.lim

sende Its yerine his veya her yaz o zaman

1 yıl önce

gokhanoz

Its kimin olundugu bilinmeyen durumlarda soylenir kadinmi erkekmi belli degilse mesala kapiyi calan belli degilse come its denir

4 yıl önce

Bingosupri

hayir its cansizdir

10 ay önce

ceylin195131

His horses drink water

10 ay önce

erdem3747

Drink fiilinin s takisi almasi gerekmezmi

3 ay önce

mukaddes863297

Fiile s takısı gelmeli

2 ay önce

NahidHasanli

his ile her nerede kullanılıyor?

2 yıl önce

melekren0

onun derken kullanılır

1 yıl önce

melekren0

söylym söylym algılamıyor

1 yıl önce

ILYASAKYZ

Sonunu the water yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

sukruaslan51

onun derken Türkçede hem erkek hem de kadın olabilir. Neden ben Onun kelimesini He's diye tercüme edince yanlış: She's olması lazım deniyor, bilemedim?

1 yıl önce

ceylin195131

Hiz horses drink water

10 ay önce

rabiya27R61
9 ay önce

wwwillam

Drink ile drinks arasındaki fark nedir?

3 hafta önce

Sanane203437

Her horses drinks milk. didim, gabul itmediyah

2 hafta önce

BerhanSudekan

its tam anlayamadim mantiksiz gedi biraz

3 yıl önce

Viforvendetta

Mantıksız olabilir ama olası.
Örneğin cinsiyetini bilmediğimiz birinin atını bu şekilde ifade edebiliriz.

3 yıl önce

BerhanSudekan

tesekkurler, yardimci oldun

3 yıl önce

dersimliii

Her the horses olmadi

3 yıl önce

malike.

Olmuyovvv ya la :/

3 yıl önce

kahramanemre

laaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnn

3 yıl önce

kittyball1

His horses drinks.... dedim neden drink s takısı alamıyor ?

3 yıl önce

sisiselena1

Yaa bazi seyler cok sacma oluyo

2 yıl önce

murikoyunda

olum bu ne ya ?????

2 yıl önce

esmask1625

saçma ya böyle bişy olamazzzz

2 yıl önce

EmirCTInalck

saçma bir soru gibi geldi bana sizce ????

1 yıl önce

Elvin232111

Fudyfygtefgfdys

7 ay önce

sudenaz555872

His horses is drink water olması gerek miyor mu geniş zaman oldugu için

2 ay önce

necmimelik

Burda kim olduğunu (cinsiyetini) bilmedigimiz icin mi "its" diyoruz.

4 yıl önce

Viforvendetta

üçü de kabul ediliyor

4 yıl önce

Meralahin

Drink neden s takisi almiyor??????!

4 yıl önce

Viforvendetta

sadece "he,she,it" fiile "s" takısı alır.

it drinks = his horse drinks("onun atı" aynı zamanda "it" dir

they drink = his horses drink.( "onun atları" aynı zamanda "they" dir.

4 yıl önce

gokhanoz

Cogul oldugunda her zaman s duser.

4 yıl önce

MetehanSag

Peki neden water s almiyor

4 yıl önce

Mesutov

Water fill değil isim s takisi alırsa çoğul olur sular gibi

4 yıl önce

Candy431

ama su sayılamayan türden "s" koyarsak yanlış olmaz mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet yanlış olur.

3 yıl önce

TUBADELGZ

BENCE SORU YANLIŞ ITS LE BAŞLAMAMASI GERKİYO DEĞİL Mİ

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.