"I wanted them to build cars."

Fordítás:Azt akartam, hogy autókat készítsenek.

July 14, 2014

8 hozzászólás


AndreaLakat

Azt miből látom egy mondatnál, hogy ; én akartam hogy ők építsenek mert én azt gondoltam hogy: én akartam nekik építeni.

July 14, 2014

budai.doc

Ha az alanyok megegyeznek, akkor az igét a főnévi igenév követi, ha nem, akkor a kettő közé bejön a másik alany, mint a példában (them).

July 14, 2014

AndreaLakat

köszönöm!

July 19, 2014

Kencsike1

Kértem őket?

April 27, 2017

espontapon1

A"them" az nem azt jelenti hogy azok,nekik?Az ők pedig "they"

July 9, 2018

TthKlmn

To make= késziteni

August 16, 2018

evairenpinter

Az a helyzet, hogy kénytelenek leszünk angolul gondolkodni. Igaz, az út elején járva az nehéz lesz így, magyarságunkba ragadva.

March 6, 2019

JoeSzab

Azt akartam, hogy autókat építsenek. Készítés: gyárakban nagy széria. Építés: kis széria és egyedi különleges autók.

June 24, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.