"Bu garsonun saçı siyah."

Çeviri:This waiter's hair is black.

4 yıl önce

7 Yorum


zneel

this waiter has black hair da olmaz mı?

4 yıl önce

DoganErbah

Waitress biçiminde kullanılacaksa kesme işaretinden sonra bir daha s koyulmaz. Waitress' gibi olur, bu şekilde girdim imla hatalı olarak kabul etti. :-) S ile biten kelimeler için kural böyle nasıl olsa o ses okutmuyor kendini diye muhtemelen.

4 yıl önce

mburak07

Garson bayansa waitres 's Garson erkekse. Waitre 's
Olmasi lazim gibi ama yinede bir bilene sorun! Sizi yaniltmayayim.

3 yıl önce

AgnostikCan

Waiter yerine servent yazdım, o da doğru değil mi?

3 yıl önce

irmak41701

Ya aslında sen de haklısın. Ancak herkese söylediğim gibi şunu unutma ki Duolingo İngilizce bir kelimenin ilk yani sözlükte ilk yazan anlamı hep olur. Artı olarak Duolingo sana waiter' i öğretmiş ki servent yazdığında yanlış vermiş. Ama sen yine de raporla. Belki onaylarlar. Bu arada bol şanslar sana. Şimdiden yorumumu okuyan ve beğenenlere çok teşekkür ediyorum. I love you..

4 ay önce

ErbilEr1

Ya bu kesmeli s nedir ki. Anlamadım

2 yıl önce

mburak07

sahiplik anlamında :) garsonun saçı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.