"The men work."

Traducere:Bărbații muncesc.

July 14, 2014

6 comentarii


Ionescu_Maria

vocea pronunta lafel si ,,man" si,,men"

July 22, 2014

fantomitzah

Nu sunt la fel. Am explicat aici diferența.

Plus am mai spus și pe la alte propoziții, fiți atenți la verb, dacă auziți sau nu ”s” la final dacă e la prezent, o să știți dacă subiectul e singular sau plural.

July 22, 2014

AlionaFerr

Ba nu ionescu mari

December 17, 2016

GabrielaNi678836

Este singular nu plural

February 11, 2018

BenYoung84

Nu, men este plural de man.

February 28, 2019

constantin484412

Barbat ..barbatii pronuntat la fel

April 9, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.