"The cat and the dog are animals."

الترجمة:القطة والكلب حيوانان.

July 14, 2014

24 تعليقًا


rachouda

اجابتي كانت صحيحة The cat and the dog are animals ومع هذا اشارو لي بالخطاء اين الاخطاء

August 3, 2015

QuietnessQ

A

April 5, 2016

HamzaAdnan2

مةعتعتغا

April 28, 2019

MeranElmas

ونا كمان

April 24, 2017

HamzaAdnan2

اساله سهلة

April 28, 2019

SonbolhBok

لماذا لا توجد جمل افيد من هذه ليصبح عندنا معلومات ف اللغه اكثر بمعنى ان تكون مره الكلب والقطه يأكلون ومره اخرى يلعبون واخرى يتشاجرون .....وهكذا

January 2, 2017

Ayaman6

فعلاً

March 8, 2019

HamzaAdnan2

صحيح الي قاله

April 28, 2019

saeed312370

The cat and the dog are animals. من افضل شياء ان تعيد كتابت الجمله لكي تحفظه

October 10, 2015

joody815305

القطط و الكلاب قالي خطاء

May 21, 2016

tayahatok1

انا كتبت هر هي نفس القط

June 1, 2016

iVv83

ه

June 27, 2016

shatha1092

انا كتبت القطط والكلاب حيوانات طلعت خطاء وين الخطاء بالسالفه

December 15, 2016

zola842052

اكتبيها بالانجليزي مش بالعربي

March 5, 2018

bouchra451368

اجابتي كانت صحيحة كلها واشار لي خطاء

October 18, 2017

Amira_Abd_ElHay

هو مش the ممكن تيجي قبل الاسم عشان تخليه يعبر عن النوع كامل ؟

March 2, 2018

Recainasy

انا نسيت حرف الs في كلمة animals

June 25, 2018

2ngy4

اجابتي صحيحة باللغة العربية

June 26, 2018

1SsJ4

قصدهم قطه مو قطط

July 16, 2018

qusay586146

حيوانات مش حيوانان

August 18, 2018

rOHr616339

الصحيح هو القطة والكلب حيوانان the cat and the dog are animals جمع قطط نضيف s cats وكذالك في الكلاب

September 13, 2018

Fatma167181

انا كتبتها صح وهو بيشرو بالخطا ليه

February 14, 2019

HamzaAdnan2

واناكمان

April 28, 2019

leen659267

صح

June 6, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.