A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cats hate water."

Fordítás:A macskák gyűlölik a vizet.

4 éve

6 hozzászólás


imre.attil

A the nem kellene ide mégis ki van rakva. Angolban mikor általánosságban mondunk valamit soha nem kell the, fura de meg lehet szokni.

3 éve

Werton123

Nem értem, hogy a "water" elé miért nem rakjuk ki a "the" névelőt, ha ott van a magyar mondatban is

4 éve

IstvanBorsanyi

A víz nem számolható meg, ezért nem kell. De ha pl egy üveg vízről van szó, akkor ki kell tenni, mert akkor már megszámolható.

3 éve

MelindaKondor

a "cica" miért nem jó?-oda egy szív :(

3 éve

DracoRobin

Mert a cat macskát jelent...

3 éve

istvantaka3

Hol van az "a"betū angol megfelelöje bagoly??

1 éve