A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hova mennek a lányaim?"

Fordítás:Where are my daughters going?

4 éve

11 hozzászólás


MZs1977
MZs1977

Szerintem kell a végéte a to, mert nélküle azt jelenti, hogy: Hol mennek a lányaim?

3 éve

zsolt.vara

Miért nem jó, hogy "Where are going my daughters?"

3 éve

budai.doc

Mert a "my daughters" az alany, és a szórend kötött.

3 éve

fabricius1

To nem hiányzik?

4 éve

GergelyMol1

Úgs tudom hogy inges alaknál nincs to, mármint jelen időben...

3 éve

GbornSzab

Szerintem is jó to-val a monat végén.

3 éve

obszidian

A magyar mondatból nem derül ki, hogy éppen most hova menekk a lányaim, vagy általában hova mennek a lányaim. Olan szituáció is lehet, hogyéppen készülődnek, és akkor jelentheti azt is, hova fognak menini.

7 hónapja

Hencsi25

Az nem jó, hogy Where do my daughters go to?

3 éve

zetorka

A Hair-be eneklik, hogy Where do I go? szal nem ertem a Where do my daughters go? mer nem jo?

3 éve

zsu48

Nem azért, mert a mi mondatunk " Where are my daughters going? " azt jelenti, hogy éppen most hová mennek? A "Where do I go?" egy általánosabb, tartós cselekvés, a Hairben egy átvitt értelmű mondat. (Nem vagyok szakértő, csak gondolom.)

10 hónapja

zetorka

A magyar mondatból nem derül ki, hogy most épp hova mennek a lányaim, vagy átvitten hova mennek, szóval továbbra is úgy gondolom, hogy mindkét válasz helyes.

9 hónapja