A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hova mennek a lányaim?"

Fordítás:Where are my daughters going?

4 éve

6 hozzászólás


MZs1977
MZs1977

Szerintem kell a végéte a to, mert nélküle azt jelenti, hogy: Hol mennek a lányaim?

3 éve

zsolt.vara

Miért nem jó, hogy "Where are going my daughters?"

3 éve

budai.doc

Mert a "my daughters" az alany, és a szórend kötött.

3 éve

fabricius1

To nem hiányzik?

4 éve

GergelyMol1

Úgs tudom hogy inges alaknál nincs to, mármint jelen időben...

3 éve

obszidian

A magyar mondatból nem derül ki, hogy éppen most hova menekk a lányaim, vagy általában hova mennek a lányaim. Olan szituáció is lehet, hogyéppen készülődnek, és akkor jelentheti azt is, hova fognak menini.

8 hónapja