1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I went because I had heard a…

"I went because I had heard about her the week before."

Traducere:Eu m-am dus pentru că auzisem de ea săptămâna anterioară.

July 14, 2014

5 comentarii


IacobIoan

Am fost pentru ca auzisem despre ea cu o saptamana in urma (merje nu?)


Chioreanu3

"am mers deoarece auzisem despre ea de săptămâna trecută" cred ca e raspuns corect.


Strajescu

Am scris ca voi ca sa termin exercitiul! De cum suna ....sa nu vorbim.


Silvia770414

"her"nu se intelege deloc


Mia524543

Atat de repede se rosteste fraza incat pare ca e facut intentionat. Cind ascult cate un discurs de la tribuna parlamentara Uk este si pe intelesul meu dar aici se exagereaza

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.