1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I went because I had heard a…

"I went because I had heard about her the week before."

Traducere:Eu m-am dus pentru că auzisem de ea săptămâna anterioară.

July 14, 2014

4 comentarii


IacobIoan

Am fost pentru ca auzisem despre ea cu o saptamana in urma (merje nu?)


Chioreanu3

"am mers deoarece auzisem despre ea de săptămâna trecută" cred ca e raspuns corect.


Strajescu

Am scris ca voi ca sa termin exercitiul! De cum suna ....sa nu vorbim.


Silvia770414

"her"nu se intelege deloc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.