1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He had never walked."

"He had never walked."

Traducere:El nu mersese niciodată.

July 14, 2014

14 comentarii


alexxx1836

a umbla si a merge pot fi folosite ca sinonime, de ce imi da ca si o greseala?

September 12, 2014

alMihai

Pentru ca aplicatia este slaba. Nu are capacitatea sa admita toate traducerile echivalente si cuvintele sinonime.

November 22, 2015

TheLifeInRo

H4CK3RBoris, este vorba si de timpurile verbului, acest joc ne ajuta sa invatam la ce timp folosim verbele, unde le folosim, cum le folosim. Bravo oentru cine a creeat jocul.

November 1, 2015

Dacul-Poliglot

Ce propoziție tristă!

July 14, 2014

mironliviu

El niciodata nu mersese

September 24, 2014

TheLifeInRo

Alexxx1836, acele cuvinte sunt sinonime in limba romana, nu si in limba engleza. Nu sunt aceleasi reguli intre limbile acestea.

November 1, 2015

alMihai

Nicidecum! Verifica cu atentie !! In orice dictionar pentru verbul to walk este trecut si "a umbla" , a pași, a se plimba, , etc. Deci atat umbla, cat si celelalte verbe enumerate de mine, erau perfect valide in traducere, si sunt sigur ca aplicatia nu ar valida traducere nici cu celelalte, ci probabil doar cu sensul de a merge. Ei au ales in majoritatea cazurilor doar primele 1-2 sensuri cele mai uzuale si nu si-au mai batut capul sa puna mai multe, ceea ce, in opinia mea, este un punct foarte slab.

November 22, 2015

ionradoi1

cred ca si umblase e valabil

November 14, 2015

sandupavel64

El nu a mers niciodată.

June 17, 2017

Andreea212100

Nu e corect

April 5, 2018

GabrielMor411865

dc nu e bine umblasera?

January 18, 2016

ColdGuy1

Acolo zice ca ii corect ,, el nu se plimbase vreodata ''. Traducerea corecta este ca nu a mers vreodata !

July 11, 2016

0rbital

El nu se plimbase niciodata??????????????

December 7, 2018

MarinetandAdrien

Este correct El nu a mers niciodata

March 18, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.