Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He had never walked."

Traducere:El nu mersese niciodată.

acum 4 ani

11 comentarii


TheLifeInRo

H4CK3RBoris, este vorba si de timpurile verbului, acest joc ne ajuta sa invatam la ce timp folosim verbele, unde le folosim, cum le folosim. Bravo oentru cine a creeat jocul.

acum 2 ani

alexxx1836
alexxx1836

a umbla si a merge pot fi folosite ca sinonime, de ce imi da ca si o greseala?

acum 4 ani

alMihai

Pentru ca aplicatia este slaba. Nu are capacitatea sa admita toate traducerile echivalente si cuvintele sinonime.

acum 2 ani

IoanTaken
IoanTaken

Ce propoziție tristă!

acum 4 ani

mironliviu

El niciodata nu mersese

acum 4 ani

TheLifeInRo

Alexxx1836, acele cuvinte sunt sinonime in limba romana, nu si in limba engleza. Nu sunt aceleasi reguli intre limbile acestea.

acum 2 ani

alMihai

Nicidecum! Verifica cu atentie !! In orice dictionar pentru verbul to walk este trecut si "a umbla" , a pași, a se plimba, , etc. Deci atat umbla, cat si celelalte verbe enumerate de mine, erau perfect valide in traducere, si sunt sigur ca aplicatia nu ar valida traducere nici cu celelalte, ci probabil doar cu sensul de a merge. Ei au ales in majoritatea cazurilor doar primele 1-2 sensuri cele mai uzuale si nu si-au mai batut capul sa puna mai multe, ceea ce, in opinia mea, este un punct foarte slab.

acum 2 ani

ionradoi1
ionradoi1

cred ca si umblase e valabil

acum 2 ani

sandupavel64

El nu a mers niciodată.

acum 1 an

GabrielMor411865

dc nu e bine umblasera?

acum 2 ani

Andreea212100

Nu e corect

cu 5 luni în urmă