"Hehadneverwalked."

Traducere:El nu mersese niciodată.

acum 4 ani

15 comentarii


TheLifeInRo

H4CK3RBoris, este vorba si de timpurile verbului, acest joc ne ajuta sa invatam la ce timp folosim verbele, unde le folosim, cum le folosim. Bravo oentru cine a creeat jocul.

acum 3 ani

alexxx1836
alexxx1836

a umbla si a merge pot fi folosite ca sinonime, de ce imi da ca si o greseala?

acum 4 ani

alMihai

Pentru ca aplicatia este slaba. Nu are capacitatea sa admita toate traducerile echivalente si cuvintele sinonime.

acum 2 ani

IoanTaken
IoanTaken

Ce propoziție tristă!

acum 4 ani

mironliviu

El niciodata nu mersese

acum 4 ani

TheLifeInRo

Alexxx1836, acele cuvinte sunt sinonime in limba romana, nu si in limba engleza. Nu sunt aceleasi reguli intre limbile acestea.

acum 3 ani

alMihai

Nicidecum! Verifica cu atentie !! In orice dictionar pentru verbul to walk este trecut si "a umbla" , a pași, a se plimba, , etc. Deci atat umbla, cat si celelalte verbe enumerate de mine, erau perfect valide in traducere, si sunt sigur ca aplicatia nu ar valida traducere nici cu celelalte, ci probabil doar cu sensul de a merge. Ei au ales in majoritatea cazurilor doar primele 1-2 sensuri cele mai uzuale si nu si-au mai batut capul sa puna mai multe, ceea ce, in opinia mea, este un punct foarte slab.

acum 2 ani

ionradoi1
ionradoi1

cred ca si umblase e valabil

acum 3 ani

sandupavel64

El nu a mers niciodată.

acum 1 an

Andreea212100

Nu e corect

cu 7 luni în urmă

GabrielMor411865

dc nu e bine umblasera?

acum 2 ani

ColdGuy1

Acolo zice ca ii corect ,, el nu se plimbase vreodata ''. Traducerea corecta este ca nu a mers vreodata !

acum 2 ani

H4CK3RBoris

Na mera nici o data trebuis sa fie corect !!!!!!!!!!!!!! Off ce joc

acum 3 ani

TheLifeInRo

Acest joc ne ajuta sa invatam unde folosim timpurile verbelor, cum le folosim, unde le folosim etc. Este vorba si de timpul verbului si de aceea ai gresit. Sper ca vei intelege greseala ta facuta. Trebuie sa te incurajezi, nu te lasa, limba engleza este o limba folositoare in viata si trebuie sa o folosim

acum 3 ani

LittleBria

Asta nu e un joc. Analfabetule!

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.