"The children read books."

Traducere:Copiii citesc cărți.

July 14, 2014

5 comentarii
Această discuție este blocată.


andrutzza.

Se mai intampla sa nu apesi bine pe tastatura d la telf...ar trb sa se accepte


fantomitzah

Mai concret, ce anume să se accepte?

Pe telefoane din câte știu nu există varianta de exerciții contra cronometru, ci doar cealaltă.
Deci nu vă grăbește nimeni să trimiteți răspunsul, aveți timp să verificați corectitudinea cuvintelor.


Lavinia816126

The children = Copilul. Nu este la plural, the childrens


hellg_r.s

De ce cărți la plural e tradus book și nu books?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.