1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Sana ne?"

"Sana ne?"

Çeviri:Не твоё дело.

March 13, 2020

5 Yorum


DirtyJack2

"Не твоё дело." İlk öğrenmeye başlayanlar için doğru çeviri değil ama aslında doğru anlama geliyor (Senin işin değil, seni ilgilendirmez).
Bazı cümleler kelime çevirisi zamanı farklı dillerde farklı anlaşılabiler (İng. raining cats and dogs)


Burhan682286

Doğru bir çeviri olmadığını düșünüyorum


Aynur208253

Evet , bende oyle dusunuyorum . Doğrusu böyle : Что тебе ?


GokselKirca

Дело is anlaminada gelir как дела mesala isler nasil birebirde ama nasilsin diye anlam yukleniyor buradada senin isin yok sana ne gibi anlam kazaniyor birebir dusunmeyin.


90sRCos

Senin işin değil çevirisi tam olarak bu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.