Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi suntem pe scenă."

Traducere:We are on stage.

acum 4 ani

5 comentarii


andreeaamd

De ce este gresit "on the stage"?...daca "on the plate" era corect?

acum 4 ani

Denisa1320

În opinia mea, "Noi suntem pe scenă" se traduce prin "We are on stage", fără acel "the", fiindcă "the" este articol hotărât, iar substantivul din propozitia in romana nu este articulat. Este doar o părere, sper să fie corectă :)

cu 2 luni în urmă

simonicar

Si eu am pus on the stage si nu s-a luat in considerare

acum 4 ani

Valentiu77

Si eu am pus "the" ..

acum 4 ani

MinodoraCo1

Raspunde cineva?

acum 1 an