"Noisuntempescenă."

Traducere:We are on stage.

acum 4 ani

5 comentarii


andreeaamd

De ce este gresit "on the stage"?...daca "on the plate" era corect?

acum 4 ani

Denisa1320

În opinia mea, "Noi suntem pe scenă" se traduce prin "We are on stage", fără acel "the", fiindcă "the" este articol hotărât, iar substantivul din propozitia in romana nu este articulat. Este doar o părere, sper să fie corectă :)

cu 4 luni în urmă

simonicar

Si eu am pus on the stage si nu s-a luat in considerare

acum 4 ani

Valentiu77

Si eu am pus "the" ..

acum 4 ani

MinodoraCo1

Raspunde cineva?

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.