"We read the whole report."

Fordítás:Elolvassuk az egész jelentést.

July 14, 2014

8 hozzászólás


M21-

A "whole" szót nem lehet érteni.

July 14, 2014

miskei

egyetértek

September 28, 2014

ronikukac

Én a read-et hallottam need-nek...

February 16, 2015

masi381419

Elolvastuk az egész jelentést. Miért nem jó?

September 19, 2015

blkatalin

mert nem múltidejű a mondat

October 5, 2015

-Miraak-

De, a read múltideje read.

September 18, 2016

blkatalin

kösz a helyesbítést

October 6, 2016

SaroltaHeg

Most jöttem rá, hogy miért nem jó az egész jelentés, én is azt írtam. Az összes jelentés szerintem több jelentéseket, még az egész jelentés az egy jelentést értelmezi.

June 25, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.