"We read the whole report."

Fordítás:Elolvassuk az egész jelentést.

4 éve

8 hozzászólás


M21-

A "whole" szót nem lehet érteni.

4 éve

miskei
miskei

egyetértek

4 éve

ronikukac

Én a read-et hallottam need-nek...

3 éve

masi381419

Elolvastuk az egész jelentést. Miért nem jó?

3 éve

blkatalin

mert nem múltidejű a mondat

3 éve

-Miraak-

De, a read múltideje read.

2 éve

blkatalin

kösz a helyesbítést

2 éve

SaroltaHeg

Most jöttem rá, hogy miért nem jó az egész jelentés, én is azt írtam. Az összes jelentés szerintem több jelentéseket, még az egész jelentés az egy jelentést értelmezi.

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.