"Where do they find the duck?"

Çeviri:Onlar ördeği nerede bulurlar?

4 yıl önce

4 Yorum


TuranKST

Onlar ördeği nerede buldular daha mantikli degilmi onlar ordegi nerede buluyorlar biraz sacma olur

4 ay önce

burakozturk52

Burada ki 'do' tam olarak hangi işlevi görüyor.Açıklarsanız sevinirim.

4 yıl önce

Viforvendetta

geniş zaman fiil cümlesinde "soru ve olumsuzlarda"
"do" yardımcı fiili kullanılır

i go = giderim
i do not go = gitmem
do you go = gider misin
where do you go = nereye gidersin

where do they go = nereye giderler
where do they find = nerede bulurlar

geçmiş zaman'da do = did

i went(V2) = gittim
i did not go(V1) = gitmedim
:
:
i found(V2) = buldum
where did they find(V1) = nerede buldular?

4 yıl önce

selinmagden

"Ördeği nerede buluyorlar" neden doğru değil?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.