"Where do they find the duck?"

Çeviri:Onlar ördeği nerede bulurlar?

July 14, 2014

4 Yorum


TuranKST

Onlar ördeği nerede buldular daha mantikli degilmi onlar ordegi nerede buluyorlar biraz sacma olur

May 24, 2018

burakozturk52

Burada ki 'do' tam olarak hangi işlevi görüyor.Açıklarsanız sevinirim.

July 14, 2014

Viforvendetta

geniş zaman fiil cümlesinde "soru ve olumsuzlarda"
"do" yardımcı fiili kullanılır

i go = giderim
i do not go = gitmem
do you go = gider misin
where do you go = nereye gidersin

where do they go = nereye giderler
where do they find = nerede bulurlar

geçmiş zaman'da do = did

i went(V2) = gittim
i did not go(V1) = gitmedim
:
:
i found(V2) = buldum
where did they find(V1) = nerede buldular?

July 14, 2014

selinmagden

"Ördeği nerede buluyorlar" neden doğru değil?

June 27, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.