1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where do they find the duck?"

"Where do they find the duck?"

Çeviri:Onlar ördeği nerede bulurlar?

July 14, 2014

5 Yorum


burakozturk52

Burada ki 'do' tam olarak hangi işlevi görüyor.Açıklarsanız sevinirim.


Viforvendetta

geniş zaman fiil cümlesinde "soru ve olumsuzlarda"
"do" yardımcı fiili kullanılır

i go = giderim
i do not go = gitmem
do you go = gider misin
where do you go = nereye gidersin

where do they go = nereye giderler
where do they find = nerede bulurlar

geçmiş zaman'da do = did

i went(V2) = gittim
i did not go(V1) = gitmedim
:
:
i found(V2) = buldum
where did they find(V1) = nerede buldular?


selinmagden

"Ördeği nerede buluyorlar" neden doğru değil?


TuranKST

Onlar ördeği nerede buldular daha mantikli degilmi onlar ordegi nerede buluyorlar biraz sacma olur


KerasusKon

Onların bulduğu ördek nerede, deseydik nasil çevrilirdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.