1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "الليمونة صفراء."

"الليمونة صفراء."

الترجمة:A lemon is yellow.

July 14, 2014

6 تعليقات


Rana.Osama

The lemon is yellow ليه الإجابه خاطئه


yafey

وانا سويت مثلك طلعلي غلط!!!!


YassoHelal

المفروض انها ليمونه مفرد عشان كده اخترت اداة التعريف a فين الغلط بقا ؟


reem_ragab

انا اخترت زيكم ليه غلط ؟؟ :(


WALIDSALIM

the yellow leman مفروض نفس المعنى وعطاني خطأ !! ..


nawalalfaa

مافيه the lemon is yello فيه the lemon is purbel بنفسجي !! وهذا خطا

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.