"الليمونة صفراء."

الترجمة:A lemon is yellow.

منذ 4 سنوات

6 تعليقات


Rana.Osama

The lemon is yellow ليه الإجابه خاطئه

منذ 4 سنوات

yafey

وانا سويت مثلك طلعلي غلط!!!!

منذ 4 سنوات

YassoHelal

المفروض انها ليمونه مفرد عشان كده اخترت اداة التعريف a فين الغلط بقا ؟

منذ 4 سنوات

reem_ragab

انا اخترت زيكم ليه غلط ؟؟ :(

منذ 4 سنوات

WALIDSALIM

the yellow leman مفروض نفس المعنى وعطاني خطأ !! ..

منذ 4 سنوات

nawalalfaa

مافيه the lemon is yello فيه the lemon is purbel بنفسجي !! وهذا خطا

منذ 4 سنوات
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.