"I have written three letters."

Çeviri:Ben üç mektup yazdım.

4 yıl önce

20 Yorum


acemipan-izmir

"üç tane mektup yazdım" doğru olmalıydı.

3 yıl önce

SEMRA1728

kesinlike.

3 yıl önce

berrinyilmaz

"I wrote three letters" la ne farkı var?

3 yıl önce

cerenren

Bi farki yok fakat buda gecmis zamani ayni sekilde anlatabilecegimiz alternatif bir tens , öğretmenim bu tense i kullanmak dilini daha kaliteli hale getirir derdi

3 yıl önce

Anil127149

şunu bilmeniz bence gerekir

he has written three letters: o üç mektup yazdı(mektup yazdı ama hala yazabilir, yani ölmedi)

he wrote three letters: o üç mektup yazdı( mektup yazdı fakat ölmüş olabilir, yani artık yazamayabilir)

tabiki iki anlamda şuan geçerli olabilir ama bu şekilde öğrenirseniz daha iyi

3 yıl önce

deti1959
deti1959

Ben de şöyle biliyorum: İkiside geçmiş zamandır. Tek başına kullanırken hangisinin kullanıldığı önemli olmayabilir. Ancak, geçmişte yapılan iki olayı birbirine bağlayarak anlatırken, yakında olan Perfect ile uzaktaki Past ile ifade edilir. Örnek:

O gittiğinde uyuyordum. = I was sleeping when he has gone.

2 yıl önce

BihterB

sadece mektup değil harf de kabul edilmeli bence

3 yıl önce

LazArow1

ben üç harf yazdım da olmalı

3 yıl önce

cerenren

Letter burda mektup anlaminda , harf değil

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Nasıl biliyoruz?

3 yıl önce

tomthejeer

üç harf yazmak mantıksız çünkü. :) ben üç harf yazdım.. komik.

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Yazmayı öğrenen çocuk ise, "Ödev olarak, bu altı yeni harf yaz." diye öğretmen söylüyor, ondan sonra soruyor: "Kaç harf yazdın?"

"Üç harf yazdım."

2 yıl önce

tomthejeer

peki mizinamocum ama o cümle durumdan anlaşılır zaten.

2 yıl önce

sadettin717199

Yazılmış üç mektubum var değilde ne bu

2 yıl önce

aliemre190777

Evet olur

2 yıl önce

jkk1907
jkk1907

Past tense ile bu zaman arasında nasıl bir fark var?

2 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

I spoke ile I have spoke araındaki fark nedir.

1 yıl önce

ilhami693185

Turkcede üc mektup yazdım veya uc tane mektup yazdim aynı seydir

1 yıl önce

mustafasamedy

ben üç mektup yazmıştım neden olmuyor ?

10 ay önce

mizinamo
mizinamo

O "I had written three letters".

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.