"Onların kızları"

Çeviri:Their daughters

4 yıl önce

33 Yorum


murat.erta

Their girls Kabul etmiyor :)))

4 yıl önce

Viforvendetta

malesef. kız çocuğu olarak geçmiyor "girl".

4 yıl önce

zerAltunta

Zaten onların kızları diyor kız çocukları demiyor ki. İşinize gelmeyince sıyırın...

3 yıl önce

FrhtTurda

Fazla yaşamazsın bu düşünceyle çevrene dikkat et...

3 yıl önce

sekipbenli

neden bu kadar olumsuz yaklaşıyorsunuz gayet haklı doğru söylüyor.

9 ay önce

reis836684

acdsee ve

3 hafta önce

reis836684

88

3 hafta önce

jzlcdh
jzlcdh

Gayresminde "girls" "daughters" olur.

3 yıl önce

tameryildizty

Neyseki kimse burada küfürlü konuşmuyor .burası gerçekten ilginç bir yer :-)

3 yıl önce

nehars

Yok birde konuşsalardı kardeş :))

2 yıl önce

hadiye_elif

Girls neden olmadı acaba

3 yıl önce

SelenSancak

Girls normal (akraba olmayan) kız anlamina geliyor ama daughters akraba olarak kızlar anlamina geliyor . O nedenle kabul etmemiştir

3 hafta önce

Dilara_Arya

Girl normal olan kız anlamına geliyor ama orda ailedeki kız anlamındaki daughter ı istiyor.

2 yıl önce

jale63

kız çocukları diye sormalı... kızları dersen girls doğru cevap... kötühazırlanmış bir program çok hata var

2 yıl önce

Ula591149

Bu soruda hata yapana iyi davranın çünki onlar hep yanılanlardır =)

2 yıl önce

AhmetCakicii

Their girls kabul ediliyor olmalı!

1 yıl önce

Rabiareis2

Onlarda s takisi geliyomu yaa

10 ay önce

Bisnev99

Kızları yerine kız evlatları denirse karıştırılmaz bence

2 yıl önce

gozdesoyal0

their daughter da kabul edılmelı netıcede onların kızları dıye polite form olarak kullanılabılır sacma olmus

2 yıl önce

evvall3

Allah aşkına ya girl olurmu girl kiz demek

2 yıl önce

tariksems

Their girls i kabul etmedi @&? Ler

2 yıl önce

sekipbenli

girl kız demek

9 ay önce

BilalKirka

They are girls niye olmuyo

3 yıl önce

umutku
umutku

They are girl = Onlar kızlardır , oluyor.

3 yıl önce

SiriusBlack99

They are ile their aynı değil miydi?

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

"They are" onlar, "their" onlarin.

3 yıl önce

umutku
umutku

They = onlar their = onların

3 yıl önce

Reax2

They are onlar Their onlarin

2 yıl önce

ferdi48130

Their are girls. Olmadı :(

3 yıl önce

SelenSancak

"Their are girls" cumlesinde bircok hata var . 1- sahiplik bildiren sifattan sonra (their) olmak fiili (am-is-are) gelmez , bu kural hatasidir. 2- herhangi bir kizdan bahsetmiyor, onların kızları yani akraba olarak kizlari seklinde istiyor ; bu da "daughters" kelimesidir , ama girls kelimesi herhangi bir kız yada cinsiyet olarak belirtmek icindir. Bu nedenle daughters kelimesi girls yerine kullanilmalidir. Yardimci olduysam sevindim :)

3 hafta önce

EmreAtes07

Their girls olmuyor gerçekten saçmalık daughtersıda girlside kabul etmesi lazım.

1 yıl önce

ofy54

The girls of they Kabul etmiyor

4 yıl önce

eeempusa

ne sacma ceviriler var bee :)

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.