"Onların kızları"

Çeviri:Their daughters

4 yıl önce

10 Yorum


murat.erta

Their girls Kabul etmiyor :)))

4 yıl önce

tameryildizty

Neyseki kimse burada küfürlü konuşmuyor .burası gerçekten ilginç bir yer :-)

3 yıl önce

nehars

Yok birde konuşsalardı kardeş :))

2 yıl önce

Dilara_Arya

Girl normal olan kız anlamına geliyor ama orda ailedeki kız anlamındaki daughter ı istiyor.

2 yıl önce

ferdi48130

Their are girls. Olmadı :(

2 yıl önce

evvall3

Allah aşkına ya girl olurmu girl kiz demek

2 yıl önce

jale63

kız çocukları diye sormalı... kızları dersen girls doğru cevap... kötühazırlanmış bir program çok hata var

2 yıl önce

Ula591149

Bu soruda hata yapana iyi davranın çünki onlar hep yanılanlardır =)

1 yıl önce

AhmetCakicii

Their girls kabul ediliyor olmalı!

1 yıl önce

Rabiareis2

Onlarda s takisi geliyomu yaa

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.