"She has assumed I was happy."

Çeviri:O benim mutlu olduğumu varsaymış.

4 yıl önce

8 Yorum


kbrazl
kbrazl

......assumed that i was happy diyebilir miydik?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet. uzun formu

4 yıl önce

noyande
noyande

" zannetmek " neden olmuyor ?

4 yıl önce

MajorHealing

Ben cumleyi simple past tense olarak kursak "she assumed i was happy" seklinde yani, bu haliyle bu halinin anlam olarak farkini pek anlamadim.

3 yıl önce

Pilot_candidates

"mutlu olduğumu varsaydı" bu cümleye baktığımızda simple past gibi duruyor olsada geçmişe dair herhangi bir zaman belirtmediği için present perfect oluyor yanı "varsaydı " ve hala da varsaymaya devam ediyor . Ama o geçen sene varsaymıştı deseydik o zaman simple past tense kullanacaktık

2 yıl önce

SercanYelb

sizin sanmak kelimesiyle probleminiz ne arkadaş sandı işte la.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.