"المعطف بنفسجي."

الترجمة:The coat is purple.

July 15, 2014

39 تعليقًا
هذا النقاش مغلق.


Rana.Osama

فى خطأ المفروض المعطف بنفسجى معناها هو The coat is purple ليه بقى بيقولى خطأ ؟؟؟


kholoud_ghaly

الإجابة الصحيحة: The coat is violet., The coat is purple.


Rana.Osama

ازااااى مش المفروض ان purple معناها بنفسجى


kholoud_ghaly

كلمة violet برضو معناها بنفسجى :) و كلمة purple معناها أرجواني , قرمزي


[مستخدم حسابه معطّل]

    Violet اعتقد عمومية


Iifia15

    طيب انا كتبت purple طلعت صح الاجابة


tAav803508

    الالا خطأ


AliMohamed657899

    أَنا كتبتها هيك قالي صحيحة يمكن موبايلك أَو نقالك تعبان


tAav803508

    انا كتبت الاجابه الصحيحه هيه دي الانا كتبتها


SelsabilLh

    متى نقول is و نتى نقول are


Kim_khokh

    Is للمفرد Are للجمع ويستخدمون كمعنى اكون او يكون على حسب الضمائر المستخدمة لis: She He It الضمائر المستخدمة لAre: They We I You


AlhamdoLil10

    is عند المفرد are عند الجمع


wail740w

    نصير أصحاب؟


r7eq.com

    مرحبًا صديقي وائل .. جميع الأعضاء هنا أصحاب


YaraYasser698273

    ممكن تقول كيف تنشرها؟ ارجو الرد هنا بسرعة


Hanona7alowa

    ما هذا الهبل


Hanona7alowa

    جماعة ممكن تبطلوا هبل بقا عشان مفيش فرق يا جهلة (موجهتش كلام لحد كلكوا جهلة)


StrayQueen03

    purple ارمي هل انتم هنا؟


Zo-alhima

    كيف حالكم شباب


naseem2134

    ممكن حدا يتابعني لانجاز المستوى


naseem2134

    بليز ممكن حدا يتابعني لانجاز المستوى


YAQOOUBO

    Black white red yellow blue purple


R87i6

    The coat is purple


R87i6

    The coat is purple


Haithah5554518

    خطا مطبعي باضافة is دون الفرغ بعد كلمة coat وشكرا


HanenMujah

    بدي اسأل ليش لازم نضيف is ع الجملة ؟؟


Hanona7alowa

    جماعة ممكن تبطلوا هبل بقا عشان مفيش فرق يا جهلة (موجهتش كلام لحد كلكوا جهلة )


yafey

    خطا ارجو تصحيحه


Boudyxdark

    صححوا الخطاء the coat is purple :(


MohammedAb15127

    The violet coat is correct also please add it in your database


Asma531058

    صح في خطا


MariamHoss7405

    ليه مينفعش the purple coat


YaraYasser698273

    The purple coat = المعطف البنفسجي The coat is purple = المعطف بنفسجي


WiamOthman

    هلأpurple يعني أرجواني اي بنفسجي نفس المعنى ، بس violet يعني بنفسجي يعني كمان نفس المعنى فالاثنين صح


plas999

    شنو فرق بين are و is اهنا


RandaAwad8

    انا اكتب صحيحه

    تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.