"Thetransportationinyourcityisveryconvenient."

Fordítás:A közlekedés a városodban nagyon kényelmes.

4 éve

13 hozzászólás


borandi68

Ha a transportation szállítás-t is jelent akkor el kellene fogadnia a válaszban azt is.

4 éve

TamsSzobos

Nagyon kényelmes a közlekedés a városodban.

4 éve

judit.glam

A városodban a közlekedés nagyon kényelmes. Miért mem jó?

4 éve

Topotinka

városodban - városotokban -- emiatt nem fogadta el, a többi betűre stimmel. Fordítsa át legyen kedves az egyes számú és többes számú mondatot a kedves fordító angolra, és keresse meg a különbséget, köszönöm! :)

A közlekedés a ti városotokban nagyon kényelmes. --hibás, helyes válasz: A közlekedés a városodban nagyon kényelmes.

Várom a választ szeretettel. :)

2 hónapja

JuditBencsik

transportation--- szállítás transport----közlekedés vagy rosszul gondolom?

4 éve

Bauer01

Be kell jelenteni a hibákat, mert csak így tudják javítani! Ide hiába írod azt nem olvassák el szinte soha! Minél többen jelzitek a hibát annál gyorsabban lesz kijavítva

4 éve

BorosanEszter

a szállítást miért nem fogadja el?

6 hónapja

BorosanEszter

A közlekedés nagyon kényelmes a városodban miért nem jó? Szerintem ugyanaz csak más sorrendben.

6 hónapja

bagoly128

Ez ugyanaz, mint a következő: A városodban nagyon kellemes a közlekedés

6 hónapja

aimre33

Amennyiben a transportation nem szállitás, akkor a duolingo miért adja meg forditásban?? Utána a mondatban nem fogadja el!!! ÜGYES

5 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

A szállítás ezek szerint nem lehet kényelmes csak a közlekedés mivel a szállítás is egyfajta közlekedés mert van olyan eset amikor embereket szállítanak különböző helyekre , nem értem mi a gond?

4 hónapja

TrcaZita

Egy "A" névelő hiánya miatt nem fogadta el a válaszomat, pedig a magyar nem minden esetben használja a névelőt "Városotokban a közlekedés nagyon kényelmes"-t írtam.

3 hónapja

Szoleczki

Ezek is szótári alakok: alkalmas, megfelelő

2 napja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.