"Thedollarisatypeofcurrency."

Çeviri:Dolar bir para birimidir.

4 yıl önce

12 Yorum


hayrettin.3

Zaten currency para birimi anlamında değil mi? A type eklemeye gerek var mi,yoksa bu bir kalıp mı?

4 yıl önce

muhendese

O yüzden bende bir tür para birimi yaptim olmadı

4 yıl önce

ugla23
ugla23

Dolar bir para birimi neden kabul edilmiyor?

4 yıl önce

Sequental

Dilimizde kullanımda "döviz çeşidi" tamlaması sık kullanılmaz. Bunun yerine özellikleede bankalarda kullanılan tamlama "döviz cinsi"dir. İki ifadenin de Google reytingine baktığımızda aşağıdaki sonuçlar çıkıyor "Döviz çeşidi" 330 sonuç "Döviz cinsi" 180.000 sonuç Yani sizin tercih ettiğiniz çeviri, olması gerekenin binde ikisi

2 yıl önce

Hisarlix

Dolar bir para birimi türüdür olamayacakmi

4 yıl önce

muratbakan80

Dolar bir tür para birimidir. Bunu kabul etmedi

3 yıl önce

HseyinMete1

Dollar is a currency"Dolar bir para birimidir.

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Ben para çeşididir dedim kabul etmedi. Sanrım doğru Türkçe kullanımı para birimi olacağıdır.

2 yıl önce

HseyinMete1

yes.

2 yıl önce

nurgul322098

dolar bir döviz türüdür dedim yanlış dedi

1 yıl önce

Mustafa453158

Dolar bir para birimi çeşidi, kabul edilmedi. Why

9 ay önce

TheChanging

Dolar olmuş 7

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.