"Tell me when to begin."

Fordítás:Mondd meg, hogy mikor kezdjünk.

July 15, 2014

22 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ghotro

Kezdjünk? Ez honnan jött?


Vary88

Mivel nem javították, és válasz sem érkezett, ezért én is megjegyzem; honnan a "kezdjünk"?


SomaLaskay

Itt elég sok mindent el kéne fogadni!


ronkovics86

Mondd meg nekem, mikor kezdesz?


miskei

mond meg, mikor kezdődik. Én a mondatban a kezdjünk-et nem látom, hol is van a "we"?


lorandtenko

Mondd meg, mikor kezdjünk! - ez nem volt jó...pfff. Kicsit idegesítő ez a sok "apró hiba"!


VeronikaBa6

Hol van itt a "mi"?


narancs12

Én is kerestem a tsz.1.személyt!


Ofelsege

szerintem a gyors felmondásban azt mondja- when to we begin--onnan jön a kezdjünk de lassú ismétlésben ez már nincs bent.


szatemp

Kapott mondat: Tell me when to begin - Fordításom: Mondd el, mikor kezdődik. Nem fogadta el, hibát dobott rá :( Hmmmmm... Bejelentettem hibának, mivel személyes névmás nem található az angol mondatban!


SmuelSoma

Nagyon nem érdekli őket. És "hivatalos" magyarázat soha sincs.


GrgSzabolcs

hol van a többes szám itt azt nem értem ???


obszidian

Miből derül ki, hogy többes szám első személy?


obszidian

Miből derül ki, hogy többes szám első személy?


Panni729515

HÁT "obszidian Miből derül ki, hogy többes szám első személy?" én még mindig ezt kérdezném.


vasvariistvan

Gondolom ez a mondat angolul értelmes, kerek. Akkor a magyar jeletését kell megkeresnünk. Ilyen esetekben a magyar mondatba ( általában, mint itt is) többesszám első személyű alanyt alkalmaznak. Ettől a magyar mondat is értelmes lesz, és a jelentése is elfogadhatóan közeli az angolhoz. Megértem a morgolódásokat, tudom DUO sokszor nem annyira "rugalmas" mint itt.


BlintMurny1

hol van benne a többes szám 3. személy????


Rudolf978436

Gyakoroltatja, hol van a hangsúly, mert went is mást jelent.


Baldr10

Szólj, ha kezdünk! Kösz Duo!


Lszl18995

Mitől van többes szám?


GyrgyiSzsz

Szerintem: mond meg mikor kedjem.


JohnWeber786406

Angoloknak:
(Mondd meg), (hogy) (mikor) (kezdjünk).
(Tell me), (that) (when) (we start).
Tell me when we are to start.
Tell me when to start.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.