A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tell me when to begin."

Fordítás:Mondd meg, hogy mikor kezdjünk!

4 éve

13 hozzászólás


ghotro

Kezdjünk? Ez honnan jött?

4 éve

Vary88

Mivel nem javították, és válasz sem érkezett, ezért én is megjegyzem; honnan a "kezdjünk"?

3 éve

miskei
miskei

mond meg, mikor kezdődik. Én a mondatban a kezdjünk-et nem látom, hol is van a "we"?

3 éve

lorandtenko

Mondd meg, mikor kezdjünk! - ez nem volt jó...pfff. Kicsit idegesítő ez a sok "apró hiba"!

3 éve

VeronikaBa6

Hol van itt a "mi"?

3 éve

szatemp

Kapott mondat: Tell me when to begin - Fordításom: Mondd el, mikor kezdődik. Nem fogadta el, hibát dobott rá :( Hmmmmm... Bejelentettem hibának, mivel személyes névmás nem található az angol mondatban!

1 éve

SomaLaskay

Itt elég sok mindent el kéne fogadni!

4 éve

ronkovics86

Mondd meg nekem, mikor kezdesz?

3 éve

narancs12

Én is kerestem a tsz.1.személyt!

3 éve

Ofelsege

szerintem a gyors felmondásban azt mondja- when to we begin--onnan jön a kezdjünk de lassú ismétlésben ez már nincs bent.

3 éve

GrgSzabolcs

hol van a többes szám itt azt nem értem ???

1 éve

obszidian

Miből derül ki, hogy többes szám első személy?

10 hónapja

obszidian

Miből derül ki, hogy többes szám első személy?

9 hónapja