"Thankyou."

Çeviri:Teşekkür ederim.

4 yıl önce

32 Yorum


TolgaKartal

Eyvallah yazdım ama kabul etmedi. "Duolingo"ya önce Türkçe öğretmek lazım :)

3 yıl önce

alpermehmet

hayır ocevap olmuyo cevap teşekkür ederim mausu üstüne getirip bekletsen cevap çıkıyo

2 yıl önce

TupacAhmad

Evet

2 ay önce

mervenur714858

Tesekkur dedik edeeim demeyi unuttum kabul etmediler

2 yıl önce

Yamurkaracan

Aynen ha tesekkur ha tesekkur ederim

1 yıl önce

likeazra

teşekkür ederim yazarken yanlış anladı

2 yıl önce

MehmetCeti20

Bencede

1 yıl önce

zehrabetl20

Thanks teşekkürler demekse you da sen demekse Seni Teşekkürler gibi bişey oluyo benve

2 yıl önce

DouCanay1

eğer ingilizceyi direkt olarak kelime kelime türkçeye çevirmeye çalışmaya devam ederseniz ingilizceyi zor öğrenirsiniz kolay gelsin

1 yıl önce

BarMurtaza

thanks degil thank you olacak o

1 yıl önce

EsmaHatune1

Thank you =teşekkür ederim Thanks=teşekkürler

1 yıl önce

AHmetYASin624574

Doğru diyorsun

10 ay önce

KadirAte8

Sana teşekkür ederim de oluyor

4 ay önce

furkan31

site çok iyi ve çok yardmcı oluyo

2 yıl önce

emine955629

Teşekkür yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

RumeysaAta1

Bir şey soracağım, teşekkürler ve teşekkür ederim arasında ki fark ne?

2 yıl önce

Aleyna21331

Nuans farkı. Samimi olduğunuz kişilerle kullandığımız "teşekkürler" Teşekkür ederim ise yardım istediğin insana söylenilen bir sözdür aynı anlamı verir ama nezaketten kullanımı değişir. Karşındaki kişiye duyduğun saygının göstergesi gibi de düşünebilirsin.

4 ay önce

Ece1169

Tesekkur olmaz mi sadece

1 yıl önce

Aleyna21331

Türkçede de yalnızca "teşekkür" denilmez diye biliyorum teşekkür ederim yada teşekürler kullanılır. Konuşma dilinde Türkçeyi doğru kullanmıyoruz.

4 ay önce

eczleyla

doğru yazımı kabul etmedi?

2 yıl önce

dorukhanaral

Teşekkür ederim yazıcaz

2 yıl önce

EgeKSEOLU

Guzel bi siteymis

1 yıl önce

EgeKSEOLU

Guzell

1 yıl önce

ilkenaz2008

Beğendim

1 yıl önce

nurcan380610

Tmm

1 yıl önce

mehmetyldr172374

Hadi Duolingo ya ALLAHISMARLADIK

1 yıl önce

asl656216

You ilaki olucak ya nasıl iş anlamadım arkadaş ya

4 ay önce

vasf19

Benim hatam

3 ay önce

TupacAhmad

Zaten herzaman boyle ben nasıl inglizceyi örenirim

2 ay önce

amylee230143

Neden başka kelimeler göstermiyorlar sıkılıyom ha

2 ay önce

Bilal650799

-1

1 ay önce

Mete239052

"Teșekkür ederim" Diye yazdım peki yazım yanlışlığı nerde? Yoksa sonuna " . " nokta eklemedik diye mi bu tripleriniz

6 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.