"Voi mâncați rațele."

Traducere:You eat the ducks.

July 15, 2014

35 de comentarii
Această discuție este blocată.


AlexandraStancu

cand se foloseste are eating si cand eat?

Soluții corecte: You are eating the ducks., You eat the ducks


DanielaPon563752

Depinde de timpul la care se afla :D se foloseste "eat" la prezent simplu si "are eating"la prezentul continuu,care are forna la afirmativ Subiect +to be +Verb cu terminatia "-ing"


sunflowerhei

Astea ni_s_au dat astea trebuie să le alegem


DAVIDBOSSHAK

Soluti cresite nu sti cand se foloses


AlexandraTa0508

Tu nu stii română si vrei sa înveți engleza!??


mike_marine17

Prezentul continuu nu este inclus in lectiile de pana acum. Asa ca voi induceti cursantii in eroare chiar daca varianta continand prez.continuu este corecta.


DanyPuiu

Daca la" you" traduci " voi" Apoi cum traduci "tu" tot "you"?


dilez

In engleza, pronumele la persoana a II-a(in afara de reflexiv) sunt identice la singular si plural.


DanielaPon563752

Pronumele la singular: I(eu) You(tu) She(ea) He(el) It(se foloseste in special cand vorbim despre lucruri/obiecte) Pronumele la plural: We (noi) You (voi) They(ei) *sensul lu' "you" depinde de numarul la care este(singular(tu) sau plural(voi) )


Maria298781

Da deoarece si la plural dar si la singular este "YOU"


DAVIDBOSSHAK

Nu e adevarat pentru ce invatati engleza daca n8ci nu stiti sa o folosiți si o practicati si eu sun un baiat de 10 ani si stiu mai bine engleza


palaghia.maria

Da nu-i corecta faza cu prezentul continuu. Practic nu l-am invatat ca nu am mai avut exercitii de genul


DAVIDBOSSHAK

"You"=el,ea,voi,ei"


AmiraTudic

Am raspuns corect Ieiiiiiiiiii


pyssycat

asa neprajite,vii???


AlinaNicol3

Eating"ing" e folosit atunci cand subiecul face actiunea acum


FrancescaCrisan

dar eu am pus : YOU eat the ducks dar au zis ca e gresit si ca solutia corecta e acelasi raspuns


MaryMaria17

Din toate trei pe care la-am apasat imi spuneau ca e gresit. Care este varianta corecta? :))))))))))))))


DAVIDBOSSHAK

Pai ce ai scris asta e o problema


Djonys

cind se foloseste eats si eating?


Cristi687844

Doar la mine nu merge nivelul ????


raisa427892

Dar ce legatura are aici (are). ???


AlexiaGean1

Am pus doar o varianta si mi-a dat ca e gresit


GheorgheDriha

Am scris la fel .De ce nu e bine?


Libertatep

Eu iubesc rațele nu le mănânc

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.