"There were no research laboratories."

Fordítás:Nem voltak kutatólaboratóriumok.

4 éve

16 hozzászólás


Cadtamas

A kutato laboratoriumot nem irjuk egybe.

4 éve

fectroll
fectroll

Pedig de.

3 éve

ErnKirly

Ott nem voltak.......miért nem jó

4 éve

tothcila
tothcila

There were no research laboratories there.

3 éve

Sztankay54

There were = Voltak a there are múlt idejű alakja

1 éve

gwandal

A there is/are kifejezes nem azt jelenti, hogy ott van, csak azt, hogy van. Komolyan nem ertem, ezen a szinten ez hogy lehet kerdes.

4 éve

pakosanya

Talán,mert a nyelvtani magyarazatok hiányoznak! Egyébként is fura magyarként elfogadni azt,hogy ugyanaz a szó egy mondaton belül kétszer is szerepelhet ráadásul különböző jelentéssel!!!

3 éve

SomaLaskay

"Nem voltak kutató laborok" miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Amiért az sem jó, ha csak azt írod, hogy "kutatólabok".

3 éve

gwandal

Mert a labor szleng. Azert jelentsd, mert altalanosan hasznaljuk, siman elfogadhato

4 éve

Jackdaw1222

Szerintem is két szó. Hét szótagig egybeírandó, ha nem változott meg. Fogalmam nincs, jelenleg hogyan kell leírni, hogy "Lánchíd". Tanították egybe, külön, kötőjellel. És maga idejében mindegyik jó volt. :)

1 éve

B-lapo
B-lapo

geandal! A hozzászólásod második fele lenéző és sértő!!!!!

3 éve

fectroll
fectroll

Akkor majd én bocsánatot kérek helyette, mert nem venném a szívemre ha ne adjisten sírva fakadnál..... :))))))))

3 éve

zsemle63

de igenis voltak!!

2 éve

1620421192463

Nem voltak kutato laboratoriumok ott A laboratórium is tobbesszam

2 éve

KovcsJzsef15

A "nem kutató laboratóriumok voltak" választ sem fogadta el. Nem hiszem, hogy csak egy értelmezése lenne ennek a mondatnak..

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.