1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The sugar is in the coffee."

"The sugar is in the coffee."

Çeviri:Şeker kahvenin içinde.

July 15, 2014

20 Yorum


kaanertekin

''kahvenin içinde şeker var'' cümlesini neden kabul etmediğine dair fikri olan var mı ?


Selcen_Ozturk

cunku o "there is sugar in the coffee"


okan64500

kahvenin içinde şeker neden olmaz?


Wolf1905

Çünkü "kahvenin içinde şeker" bir şey ifade etmiyor


zeynep_56

Açıkçası tek bir fikrim var ve onu su an kullanmaktayım her neyse kahvenin içinde seker var cümlesini ingilizce yorumla aynı cümle oluyo mu olmuyo oorda seker kahvenin icinde senin degisinde kahvenin icinde program senin soyledigin seyi o yuzden dogru kilmiyo aslinda sende dogru soyluyorsun fakat program kendi dwdigini cevirmeni kendi yorumunu katmamani istoyo


taki612710

Cevap şeker kahvenin içinee


Swezentje

"Şekerli Kahve" cümlesini neden kabul etmedi ?


SafiyeNur6

Kahve şekerli ve seker kahvenin icinde ayni şey


ZeynepYldr6

Peki Kahve şekerlidir desek daha anlamlı olmaz mı


ProPingPong

Evet Duolingo böyle saçma soruları neden soruyor anlamıyorum


LastEverSong

kahvenin içinde şeker var ı resmen kabul etmiyor


KadriKadri1

"The suger is in the coffee. " yazdım tek harf yüzünden saymadı


sebepsiz1

Şeker kahvenin içinde ile şeker kahvenin içindedir arasında ki fark nedir


Buse73513

Kahvenin içinde seker yazdım kabul etmedi


MecnunNuh

içindedir nasıl hatalı olur?


DuKay19

abi "şeker kahvenin içinde "dedim yanlış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.