"Write a report."

Fordítás:Írj jelentést!

July 15, 2014

7 hozzászólás


M21-

Hol a felkiáltójel? Ezt írtam: Ír egy jelentést.

July 15, 2014

csapy

Ha igaz, nem használnak felkiáltójelet a felszólító módnál, csak ha érzelmi töltés van a lényegen. Viszont mivel az ige előtt nincs alany, ezért ilyen formában felszólítás lesz belőle. Amit te írtál az a He/she writes a report. lenne.

August 31, 2014

M21-

Köszönöm a választ, ezt meg fogom jegyezni.

September 2, 2014

csapy

Nincs mit.

September 2, 2014

lukibacsi

akkor mi a különbség a kijelentő és a felszólító mód között? írsz egy jelentést, vagy írj egy jelentést, nem mindegy!

October 13, 2015

zsolt528965

miért nem jó, hogy írjál jelentést?

August 12, 2018

villoplusi

Viszont kihagyták azt hogy "egy" pedig angolban ott van hogy "a"

August 14, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.