A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Write a report."

Fordítás:Írj jelentést!

4 éve

6 hozzászólás


M21-

Hol a felkiáltójel? Ezt írtam: Ír egy jelentést.

4 éve

csapy
csapy

Ha igaz, nem használnak felkiáltójelet a felszólító módnál, csak ha érzelmi töltés van a lényegen. Viszont mivel az ige előtt nincs alany, ezért ilyen formában felszólítás lesz belőle. Amit te írtál az a He/she writes a report. lenne.

4 éve

M21-

Köszönöm a választ, ezt meg fogom jegyezni.

4 éve

csapy
csapy

Nincs mit.

4 éve

lukibacsi

akkor mi a különbség a kijelentő és a felszólító mód között? írsz egy jelentést, vagy írj egy jelentést, nem mindegy!

2 éve

zsolt528965

miért nem jó, hogy írjál jelentést?

1 hónapja