"Iseethatyourbrothersarestudyingbutyouarenot."

Çeviri:Ben görüyorum ki sizin erkek kardeşleriniz ders çalışıyorlar ama siz çalışmıyorsunuz.

4 yıl önce

8 Yorum


najaftom

I see =goruyorum. Yanlis degil mi?

4 yıl önce

Viforvendetta

değil. "that" ki bağlacı.

"ben kardeşlerini ders çalışıyorken görüyorum ama sen çalışmıyorsun" diye de biliriz galiba.

4 yıl önce

KissMyAdonis

-dığı anlamında da kullanılabilir

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

see gibi "Stative verbs" Türkçeye hem şimdiki zaman (görüyorum) hem geniş zaman (görürüm) olarak çevrilebilir

4 yıl önce

KissMyAdonis

zaten çoğu fiil öyle çevriliyor. walk; yürüyorum veya yürürüm gibi

1 yıl önce

najaftom

Ok,tesekkurler

4 yıl önce

nsclhn

Berbat bir çeviri

3 yıl önce

irfan886690

ben şunu görüyorum, kardeşlerin çalışıyor sen değil.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.