Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"No young cats play with me."

Traducere:Niciuna dintre pisicile tinere nu se joacă cu mine.

acum 4 ani

7 comentarii


andreea.bi99

De ce nu este bine "pisicile tinere nu se joaca cu mine"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că nu avem ”the young cats do not play with me”, ci se accentuează negația pe substantiv în loc de verb, ”nicio pisică”.

acum 4 ani

Mihaela3044

pisica tanara= pisicuta "PISICÚȚĂ ~e f. (diminutiv de la pisică) Pui de pisică. /pisică + suf. ~ică "

acum 2 ani

Alberto94785

De obicei folosim pisoias sau pisicuta si mai deloc pisica tanara.

acum 1 an

iulian.mar

"niciuna"

acum 4 ani

CiorbaRuben

cats nu e plural? De ce traducerea e in singular?

cu 11 luni în urmă

aien113266

Cred ca este corect raspunsul!!!

cu 10 luni în urmă