"No young cats play with me."

Traducere:Niciuna dintre pisicile tinere nu se joacă cu mine.

acum 4 ani

9 comentarii


andreea.bi99

De ce nu este bine "pisicile tinere nu se joaca cu mine"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că nu avem ”the young cats do not play with me”, ci se accentuează negația pe substantiv în loc de verb, ”nicio pisică”.

acum 4 ani

Mihaela3044

pisica tanara= pisicuta "PISICÚȚĂ ~e f. (diminutiv de la pisică) Pui de pisică. /pisică + suf. ~ică "

acum 2 ani

Alberto94785

De obicei folosim pisoias sau pisicuta si mai deloc pisica tanara.

acum 1 an

iulian.mar

"niciuna"

acum 4 ani

CiorbaRuben

cats nu e plural? De ce traducerea e in singular?

acum 1 an

aien113266

Cred ca este corect raspunsul!!!

acum 1 an

Drumetu
Drumetu

Pisoi, pisicute, pisoiasi, noi nu spunem pisici tinere! ADAPTARE oameni buni!

cu 1 lună în urmă

tsilviu

serios? :))

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.