1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not want him to open th…

"I do not want him to open the window."

Fordítás:Nem akarom, hogy kinyissa az ablakot.

July 15, 2014

12 hozzászólás


Unauna1

"Én nem akarom, hogy ő kinyissa az ablakot." nem jó. Kevés alternatíva van még a programban.


Unauna1

"Nem akarom, hogy nyissa ki az ablakot." sem jó.


Attila44

Mert kicsit hülyén hangzik.:) "Nem akarom, hogy Ő nyissa ki az ablakot" ezt már elfogadja.


Bogoj

miért 'him'?


bencszs

Miért him miért nem he


EditMszros

Ezt én is szeretném tudni!


karak74

Én a következőképpen tudom: Az ige után kétféle "tárgy" lehet. Szimplán tárgy, vagy részeshatározó + tárgy. Maga a want ige olyan, hogy ha nem magamnak akarok valamit, pl. én akarok főzni egy levest, (I want to cook a soup.) hanem az ő számára, az ő részére szeretném rátukmálni a melót, akkor a részeshatározó az áldozatomat mutatja meg. Azt akarom, hogy ő csinálja. De ha profi magyarázatra vágysz, nézd meg a Dohar P. könyvben a 79 apróság fejezet 17-es apróságát, ami a linkelt pdf szerint a 143. oldalon van, könyvszámozás szerint a 146-ik oldalon.


EditMszros

Köszönöm! Jár a lingot :) (tegnap kaptam)


karak74

Nagyon szépen köszönöm! Nyilván a lingotnál sokkal többet jelent egy kedves Hölgy elismerése!


GerleiIstv

Nem akarom neki kinyítni az ablakot. Nem jó. Hogyan kellene, akkor ezt fordítani?


Panni729515

ha jelentetted és nem történt semmi, akkor szomorú vagyok, mert a segítség amit felajánl az teljes zöldség, a fordítás amit jónak ad nem fedi az angol szavak jelentését. Én is ezt írtam, de még nem fogadja el. Meg próbálom elfogadtatni a válaszunkat, de jó lenne, ha magyarázatot kapnánk, hogy miért nem jó a mi fordításunk, ha tényleg nem jó.


ironcameleon

Nem akarom neki kinyitni az ablakot. - I don't want to open the window for him.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.