"I have no other friend."

Fordítás:Nincs más barátom.

4 éve

7 hozzászólás


grrita

Az "I do not have other friend." és a "I have no other friend." ugyanazt jelenti?

4 éve

fectroll
fectroll

Úgy vélem, igen. Jelentsd, meglátjuk, hogy mi lesz.

4 éve

leslie1952

Szerintem vagy I do not have other friend, vagy I have not got other friend a helyes. Az I have no other friend nem jó.

4 éve

FannyHemer

De jó. Így is szokták használni. Pl. I have no money. - nincs pénzem. I have no time - nincs időm.

3 éve

oregkvinto

Magyarul azért szoktuk azt mondani hogy nincs több barátom,ami alatt azt értjük hogy nincs más barátom!beküldöm aztán majd meglátjuk!

3 éve

malackutya

A nincs mas baratom azt jelenti magyarul is, h nincs mas baratom rajtad kivul. Tehat mar ketto sincs.

3 éve

SzilardKoc

Mikor más és mikor több?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.