1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I love you."

"I love you."

Çeviri:Seni seviyorum.

July 15, 2014

82 Yorum


Whiskeyice

çok şükür fillerden atlardan buralara geldik, :D


Ezgi602846

AYNEN HA SKXMWKXUWBİXHW


nazanbagriyanik

Biraz hizli gitmiyo muyuz sence de :(


FatihBosta2

Yakında evlenme teklifi de eder bu kadın :) hayır sizede erkek sesi olsa bari :) yanlış anlaşılacak :)


kardelen351681

Duolingo bile soyledi sen soylemedin vicdansizin oglu


bukka1

seviyorum şimdiki zaman oluyor geniş zaman için seni severim olmaz mı


Selcen_Ozturk

seni severim de olur. bazı fiillerin ingilizcede şimdiki zaman yani -ing formları yoktur ya da anlamları değişiktir (stative verbs diye aratabilirsin). bunlar Türkçeye hem şimdiki hem geniş zaman olarak çevrilebilir


Rock_Roll

Cidden çok yardımcı oluyorsun birçok konuda. Çok sağol.


OuzhanAca0

Me too yazdım kabul etmedi bi kapatıp açın siz bunu


Beyza955322

Ne güldüm beee :)))


rcpdmrl

I love you seslendirmesini defalarca dinledim yokluktan olsa gerek :)


Nuriye579461

Aga bee yalnızlık...


iremrdn

Sonuna kalp koydum diye kabul etmedi .d


EKREM.C.EKO

Kız arkadaşıma söylediğim ilk ingilizce cümle!


--Y.

üstüme alındım bi an :DDDDDDD


BerfinYokus

İyice romantiğe bağladı bu duolingo :D


Whiskeyice

20 kere tospaya tıkladım, ve bir sigara yaktım simdi :D


BetlGen

Bende seniiiii :D


mamos89

İnsan az naz yapar :D


sawashian

(I)'m in (love) with (you).


Beyza955322

Bir sevindim duyunca


buse585336

I love you too dualingo dhhfjf


Ayazz6

Romantik Duolingo ?)


ebenin29

ilk defa bir kadından bu sözü duymak :/


Muhammed-19-1907

Unutmayın s takıs gelenler: He, She, İt


FATHDURMUSH

"Takı"ya da mı geliyor "s"


bilgekaganylmz

Böyle giderse "Benimle evlenir misin" der


fikosiyanin

Ahh dio ben de biliyordum bana karsi bos olmadigini


burakselvi

Oho bunun filmi bile yapıldı :) Ay lav yu :)


Cansukarda

Bende seni beybisi


AycaAksungur

Uygulama coşmuş yani :D


Iqbol1

Hepimizi mi sever bu Duolingo? ))


FeyzaKaleli

İlk defa biri bana ay lav yu dedi ya inanamiiggyorummm


smetJackso

yanlışlıkla me too dedim


ChrolloHay

Ben de seni bebeğim ben de seni :D


Alucard.0

Bende seni seviyorum


ouzsty

me to you= bende seni. olur mu?


isgendet

Bu sözü biməyən yoxdur yəqin )))


EypPesen

İnsan robottanda duysa bi hoş oluyor :D


thebeyza4

Sana aşığım? Eklenmeli. Bu da doğru.


CameronMicaBoyce

No."I am in love with you."This is a true answer❤


ZelihaKula

Dedim kesin yorumlarda troll vardır dnxhxbdbdhx


yaar701333

Bende seni seviyorum


Abdurrahman.

"I" kullanınca "ben" diye çevrilmesi gerekmiyor mu?


MAHMUTOZEL

sana aşığım anlamı neden yanlış oluyor sizce?


CameronMicaBoyce

"I am in love with you" deseydi "Sana aşığım" demiş olurdu.


yeltekinzeynep

Seni severim olmicak mı geniş zaman


Birgl879962

Seni seviyorum yazmama rağmen yanlış dedi. Uygulama bana tripli galiba..


xNurseGirlx

Bende seni seviyorum Duolingo ♥


AliSivri3

Ben seni seviyorum veya seni seviyorum cevapları doğrudur.Şunu söylemeyim ki rum kelimesini I yazılmışsa yazmalısınız.


SinanGner1

Şuana kadar samimi söylenilen tek söz :) nasıl bir eksiklikse bir daha söyle le Pet aptırmi yada traign agen yazamamanın verdiği cahillikle bir daha bir daha bende seni diyemedim :)


YoYoKardel

I love you to hahahahahahahahhahaha (ama sevindim)


berjantotr

I don't know this


yilmaz334108

Bende seni seviyorum :D adada azmi yaptik


Zumrall

Bize bize mi asılıyo


Raptiyeraprep

Evlen benimle duolingo


Shine887597

Bunu bilmeyen yoktur


YusufErgin11

HİÇ DUYMADIĞIMIZ O SİHİRLİ KELİME


YusufErgin11

hiç duymadığımız kelimeler de bugün


mahsum955545

Hayır yalan söylüyor:(


Kbraavs

Yorumlara,Türklüğümüzü gösterdik mi diye baktım. Göstermişiz.


MustafaEne261649

Bende seni seviyorum duolingo


EdaAslan9

erkekler neyse de; kızları, erkek yaptın duo...


Kaankrcn35

Çok teşekkür ederim Duolingo . Me too


pearl832768

dedim bir daha soyle :)


Smeyra418963

Bende seni duo <3 :D


doukan263503

yaman:teşekkürler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.