"I love you."

Çeviri:Seni seviyorum.

4 yıl önce

75 Yorum


Whiskeyice

çok şükür fillerden atlardan buralara geldik, :D

3 yıl önce

nazanbagriyanik

Biraz hizli gitmiyo muyuz sence de :(

3 yıl önce

FatihBosta2

Yakında evlenme teklifi de eder bu kadın :) hayır sizede erkek sesi olsa bari :) yanlış anlaşılacak :)

3 yıl önce

kardelen351681

Duolingo bile soyledi sen soylemedin vicdansizin oglu

2 yıl önce

bukka1

seviyorum şimdiki zaman oluyor geniş zaman için seni severim olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

seni severim de olur. bazı fiillerin ingilizcede şimdiki zaman yani -ing formları yoktur ya da anlamları değişiktir (stative verbs diye aratabilirsin). bunlar Türkçeye hem şimdiki hem geniş zaman olarak çevrilebilir

4 yıl önce

Rock_Roll

Cidden çok yardımcı oluyorsun birçok konuda. Çok sağol.

2 yıl önce

cenkdemirkiran

"i am loving you" demek yanlış bir kullanım mı olur?

1 yıl önce

PassionatePotato

thanks

3 ay önce

OuzhanAca0

Me too yazdım kabul etmedi bi kapatıp açın siz bunu

2 yıl önce

Beyza955322

Ne güldüm beee :)))

2 yıl önce

murat8001

I love you too

3 yıl önce

rcpdmrl

I love you seslendirmesini defalarca dinledim yokluktan olsa gerek :)

2 yıl önce

Nuriye579461

Aga bee yalnızlık...

4 hafta önce

Omikron82

Kız arkadaşıma söylediğim ilk ingilizce cümle!

2 yıl önce

SignorinaXn
SignorinaXn

üstüme alındım bi an :DDDDDDD

2 yıl önce

BerfinYokus
BerfinYokus

İyice romantiğe bağladı bu duolingo :D

2 yıl önce

iremrdn

Sonuna kalp koydum diye kabul etmedi .d

2 yıl önce

MuzafferAhmet

Me too :D

2 yıl önce

Whiskeyice

20 kere tospaya tıkladım, ve bir sigara yaktım simdi :D

2 yıl önce

Nuriye579461

:'(

4 hafta önce

BetlGen

Bende seniiiii :D

3 yıl önce

mamos89

İnsan az naz yapar :D

2 yıl önce

sawashian
sawashian

(I)'m in (love) with (you).

2 yıl önce

Beyza955322

Bir sevindim duyunca

2 yıl önce

buse585336

I love you too dualingo dhhfjf

2 yıl önce

Ayazz6

Romantik Duolingo ?)

2 yıl önce

ebenin29

ilk defa bir kadından bu sözü duymak :/

2 yıl önce

MuhammedReiz

Unutmayın s takıs gelenler: He, She, İt

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Böyle giderse "Benimle evlenir misin" der

1 yıl önce

fikosiyanin

Ahh dio ben de biliyordum bana karsi bos olmadigini

1 yıl önce

burakselvi

Oho bunun filmi bile yapıldı :) Ay lav yu :)

2 yıl önce

Cansukarda

Bende seni beybisi

2 yıl önce

AycaAksungur

Uygulama coşmuş yani :D

2 yıl önce

Iqbol1

Hepimizi mi sever bu Duolingo? ))

2 yıl önce

FeyzaKaleli

İlk defa biri bana ay lav yu dedi ya inanamiiggyorummm

2 yıl önce

smetJackso

yanlışlıkla me too dedim

2 yıl önce

ChrolloHay

Ben de seni bebeğim ben de seni :D

2 yıl önce

YusufDemir17

Bende seni seviyorum

2 yıl önce

itsouzhan

me to you= bende seni. olur mu?

1 yıl önce

isgendet
isgendet

Bu sözü biməyən yoxdur yəqin )))

1 yıl önce

EypPesen

İnsan robottanda duysa bi hoş oluyor :D

1 yıl önce

ZelihaKula

Dedim kesin yorumlarda troll vardır dnxhxbdbdhx

1 yıl önce

yaar701333

Bende seni seviyorum

1 yıl önce

deryamssK.

I love you.

1 yıl önce

NisaNur924662

Me too

11 ay önce

Abdurrahman.

"I" kullanınca "ben" diye çevrilmesi gerekmiyor mu?

2 yıl önce

MAHMUTOZEL

sana aşığım anlamı neden yanlış oluyor sizce?

2 yıl önce

elifnehir5

evet bende seni seviyorum duolingo :)

2 yıl önce

yeltekinzeynep

Seni severim olmicak mı geniş zaman

2 yıl önce

bbxasd

ilk defa biri bana seni seviyorum dedi ohaohaoha

1 yıl önce

Kaan4581

Ben seni çok seviyorum

1 yıl önce

byznr7

L love yu l love yu yu love me yes ay du :))

1 yıl önce

Ezgi680502

I love you too

1 yıl önce

Birgl879962

Seni seviyorum yazmama rağmen yanlış dedi. Uygulama bana tripli galiba..

1 yıl önce

SatanicCat1

Sana aşığım? Eklenmeli. Bu da doğru.

1 yıl önce

muhom3

Te amo selcen

1 yıl önce

xNurseGirlx

Bende seni seviyorum Duolingo ♥

1 yıl önce

AliSivri3

Ben seni seviyorum veya seni seviyorum cevapları doğrudur.Şunu söylemeyim ki rum kelimesini I yazılmışsa yazmalısınız.

11 ay önce

SinanGner1

Şuana kadar samimi söylenilen tek söz :) nasıl bir eksiklikse bir daha söyle le Pet aptırmi yada traign agen yazamamanın verdiği cahillikle bir daha bir daha bende seni diyemedim :)

11 ay önce

YoYoKardel

I love you to hahahahahahahahhahaha (ama sevindim)

10 ay önce

berjantotr

I don't know this

10 ay önce

yilmaz334108

Bende seni seviyorum :D adada azmi yaptik

9 ay önce

ZumralOtu

Bize bize mi asılıyo

7 ay önce

Dindar667026

I love you!

7 ay önce

BeyzaAl6

Metoo

7 ay önce

SerhatAkkanat

Bende seni

7 ay önce

Raptiyeraprep

Evlen benimle duolingo

6 ay önce

EllaBella919958

You love me?)

5 ay önce

HARUN676052

Bunu kim bilmez

3 ay önce

Shine887597

Bunu bilmeyen yoktur

3 ay önce

YusufErgin11

HİÇ DUYMADIĞIMIZ O SİHİRLİ KELİME

3 ay önce

YusufErgin11

hiç duymadığımız kelimeler de bugün

3 ay önce

mahsum955545

Hayır yalan söylüyor:(

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.