1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You did not go to church."

"You did not go to church."

Çeviri:Sen kiliseye gitmedin.

July 15, 2014

2 Yorum
Tartışma kilitli.


sdursun

kilisenin önünde neden the kullanılmadı


A1fie

Kiliseye "ayin" icin gidiyorsaniz "the" kullanmaya gerek yok; zira "kiliseye gitmek" fiili ile eylemden bahsediyorsunuz, bina onemli degil.

EDİT: Biraz karışık olmuş, şunu demeye çalışıyorum: "Bizim mahalledeki kiliseyi boyuyorlar" derseniz burada "the" gerekir, çünkü belirli bir kiliseden bahsediyorsunuz. Ama "Pazarları kiliseye gider misin?" derken "the" gerekmiyor çünkü eylemi vurguluyorsunuz, hangi kiliseye gittiğiniz önemli değil. Aynı kural "school" için de geçerli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.