"You did not go to church."

Çeviri:Sen kiliseye gitmedin.

4 yıl önce

2 Yorum
Tartışma kilitli.


sdursun

kilisenin önünde neden the kullanılmadı

3 yıl önce

A1fie
A1fie

Kiliseye "ayin" icin gidiyorsaniz "the" kullanmaya gerek yok; zira "kiliseye gitmek" fiili ile eylemden bahsediyorsunuz, bina onemli degil.

EDİT: Biraz karışık olmuş, şunu demeye çalışıyorum: "Bizim mahalledeki kiliseyi boyuyorlar" derseniz burada "the" gerekir, çünkü belirli bir kiliseden bahsediyorsunuz. Ama "Pazarları kiliseye gider misin?" derken "the" gerekmiyor çünkü eylemi vurguluyorsunuz, hangi kiliseye gittiğiniz önemli değil. Aynı kural "school" için de geçerli.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.