Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How is your back doing?"

Çeviri:Sizin sırtınız nasıl?

4 yıl önce

8 Yorum


Bilginer78

doing ne anlam veriyor ki bu cümlede ?

3 yıl önce

zneel

sadece how is your back? aynı anlamı karşılamıyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

karşılıyor ve sistemde de ekli

4 yıl önce

Alperk1

doing'in burada ne gibi anlamı var acaba?

3 yıl önce

ufukgenctu

Yani şöyle, sizin sırtınız nasıl, ne yapıyor, iyiler mi? Gibi.

2 yıl önce

DenizKama

Bu cümle kalıp bir kullanım olmalı.

2 yıl önce

Dilay780572

Doing ne anlam katmiski

2 yıl önce

DenizKama

Vağ mı bu cümlenin izahı¿

2 yıl önce