"Because he drinks."

الترجمة:لأنه يشرب.

July 15, 2014

24 تعليقًا


Muhammad-Elmorsy

الانجليزية عاوزه مرونه وسماع كتيروانت هتلاقى نفسك بتتكلم صح لوجدك


JwWT3

بالتوفيق للجميع


mhnd4

انا مبتدئ في اللغة الانجليزية والحمد لله تعلمت من هدا الموقع. أتمنى أن اتواصل مع امثالي من اجل التدرب على التحدث بها وشكرا للجميع


Dr-Sam0

لأنه يشرب. لماذا هى خطأ؟؟؟؟؟؟؟


Mohamed_Elmekawy

يعني لنه يشرب -_- ايه داا


jamalaya2

طبعا او اكيد بمعنى sure / of cours


smailbakkali

لأنه يشرب


Bassant971368

انا كتبت من اجل كتبلي خطأ ليه


itsnjwd

غلط هو من اجل تستخدمها لما تقول مثلا ( سأستخدم الدلو في غسل السيارة لكي لا اسرف بالماء ) ف لما تستخدم من اجل لازم يكون فيه سبب ونتيجه يعني انك سويت الفعل الفلاني عشان تطلع لك نتيجة لكن هنا لازم تقول ( لأنه ) لأن فيه سبب لكن ما فيه نتيجة ... واتمنى انك فهمت قصدي


itsnjwd

لانه فعلاً خطأ !!


HwDf3

في بعض الاحيان اللفظ صحيح ولكن الجز يعتبره خطا


sultanaldm1

Because it drinks?!


eufD7

هو مو حيوان عشان تكتب it


0MEg2

غيرو شوي عنhe حطو she ترافيه بنات


rhkS4

"لأنه يشرب""لأنه هو يشرب" العبارة صحيحة...أما :" لأن هو يشرب"العبارة ركيكة وأظنها خاطئة في قواعد اللغة العربية.


Hassan.Mohamad

كتبت لئنه يشرب كتب لي خطأ املائي لنه يشرب


itsnjwd

طيب فعلا خطأ املائي


imlP16

Becous لم تكن واضحه بالنطق


E09R1

نقدر نقول بي عربي عشان هي نفسها بي الانجليزي Because


0Jnm6

أنا أحب دوولينخو

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.